Followers

1.08.2012

Exam Kali Ni Bukan Kerja Gila. Ok!

Sekarang aku tengah periksa.

Walaupun pada mula-mula aku rasa macam aku buat kerja gila.

Tapi lepas dua paper berlalu, aku rasa kerja yang aku buat ni tak adalah gila mana.

Lagi-lagi bila aku fikir, ini exam dunia, tak lulus kau boleh ambik balik. Kalau exam akhirat, kau boleh padam perkataan "ambil balik" dari kamus kematian kau.

Masih berbaki lima subjek lagi. Aku harap karan Yaman dapat bertimbang rasa terutama bila waktu malam. Bagi nyala panjang sikit. Kalau tak, boleh kelabu mata aku mengadap lilin.

Apapun, terima kasih pada mak ayah aku, keluarga aku dan bakal pelengkap hidup aku kerana tiap-tiap kali aku berhubung dengan mereka ni, keyakinan aku makin bertambah, semangat aku makin mencanak naik.

Member-member aku yang selalu support, kutuk-kutuk dan selalu pasang series Khawater yang buat semangat aku nak belajar makin bertambah.

Betul kata mereka, Yaman bila kurang pelajar sebangsa, lagi best sebenarnya. Lagi rapat dengan yang ada. :)

Ok, aku tak boleh lama.

Sini dulu. Moga kita jumpa lain kali. Wassalam

No comments:

Post a Comment

Terima kasih mengomen! Jangan segan-segan untuk meninggalkan perkataan di sini.