Followers

1.13.2009

Segelas Darah, Sepinggan Daging

Dalam kehangatan isu Pilihanraya Kecil P036 Kuala Terengganu, sewajarnya kita tidak melupakan nasib saudara-saudara kita di Palestin dengan jumlah kematian sekitar 800 orang hanya dalam tempoh dua minggu serangan Yahudi (laknat ALLAH ke atas mereka). Terbaru, mereka menggunakan bom berangkai fosforus pula, alangkah kejinya sikap mereka.


Sanggupkah kita terus menggunakan barangan Israel andainya ia mendatangkan kematian kepada anak kecil ini? 1USD 1 peluru!

Pada pengamatan saya pula, isu Palestin ini semakin kurang mendapat tempat dalam hati masyarakat khususnya dalam jiwa remaja. Mungkin kurang pendedahan atau sememangnya jiwa mereka telah tertutup dek jahitan propaganda Yahudi yang cantik bersulamkan benang hedonisme, hinggakan kita seolah-olah menjadikan konsert untuk menderma sebagai satu budaya. Pada saya yang mungkin mentah ini, banyak lagi cara lain untuk kita menyumbang selain dari membuat majlis yang sebenarnya melupakan kita kepada nasib rakyat palestin sekarang. Artis-artis mungkin menyanyikan beberapa lagu tribut untuk rakyat Palestin, akan tetapi selebihnya adalah hiburan yang mengeraskan hati.


Boikotlah wahai muslimin, Sayangi nyawa saudaramu di sana sebagaimana kamu menyayangi nyawa keluarga kamu!

Boikot barangan buatan Israel pula perlu dijadikan peranan penting untuk melumpuhkan kekejaman Israel sekaligus menyelamatkan banyak nyawa orang Islam daripada ratahan rakus kaum yang pernah menjadi monyet dan khinzir ini. Tanamkan dalam hati kita bahawa setiap apa yang kita makan, minum atau guna dari produk buatan Yahudi laknatullah ini adalah sepinggan daging, segelas darah dan secebis kulit saudara-saudara kita di Palestin.


Hancurkanlah mereka ya Allah.

Ya Allah, hancurkanlah mereka yang ingin menghancurkan agamaMu ini ya Allah. Hancurkanlah mereka sebagaimana engkau hancurkan bala tentera Abrahah hingga mereka dihinakan seumpama daun yang dimakan ulat. Jadikanlah lemparan batu saudara kami di sana sehebat batu-batu yang dilepaskan Ababil ya Allah.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih mengomen! Jangan segan-segan untuk meninggalkan perkataan di sini.