Followers

7.15.2009

A Migration..


BKJournal yang lama templatenya

Mungkin agak teruja dengan kehadiran ramai sahabat-sahabat khasnya dari KUDQI yang mula membanjiri dunia tanpa sempadan ini, maka terdetik di hati kecil saya untuk menukar template yang sedia ada kepada template yang lebih retro walaupun pada asasnya segala yang dibebelkan di atas tidak ada kena mengena langsung dengan penukaran template ini. Hehe..


Kredit kepada Dilarang Melarang untuk template yang simple ini

Masih lagi mengekalkan gaya penulisan yang sama iaitu tidak terlampau berat dan tidak terlampau ringan, saya sekarang tidak fikir bahawa template ini akan tahan lama di blog saya. Paling tidakpun, background image pasti akan bertukar seperti bertukarnya kulit sesumpah mengikut suasana.

Walau apapun, saya tetap akan cuba menjadi figura yang sama dan jika berubahpun, perubahan itu adalah kearah yang lebih baik. Seperti biasa, bagi yang membaca entry ini, sila angkat tangan dan berdoalah untuk saya.


P/s : Saya ada melancarkan kempen U Follow Me, I Follow U. So, jangan malu-malu nak ikut saya ye. Wassalam

No comments:

Post a Comment

Terima kasih mengomen! Jangan segan-segan untuk meninggalkan perkataan di sini.