Followers

6.22.2012

Lagu Sudirman


Eh, korang tahu tak? Lagu-lagu Sudirman ni, sebenarnya best-best jugak.

Terutamanya bila lagu-lagu sedih. Fizal (dia ni kawan aku yang berjiran dengan make-up artist di rumahnya kat KL sana) cakap, kebanyakan lagu-lagu sedih nyanyian Sudirman ni dibuat lepas dia berpisah dengan isterinya. Betul atau tak, wallahua'lam dan tak jadi masalah kalau kita tak ambik pot, pasal ia tak menjejaskan akidah kita.

Antara lagu yang aku suka dengar:

Terasing - Lagu ni biasa kawan aku, arwah Hafizi Idris nyanyi time aku tengah hafal malam-malam exam. :'(

Salam Akhir

Pelangi Petang

Ayah dan Ibu

Milik Siapakah Gadis Ini

dan lain-lain.

P/s: Hm, sebenarnya aku sedih pasal teringat dengan arwah Fizi. Pasal dia baik sangat + cerdik sangat  + kelakar sangat. Moga dia sedang berehat- rehat dengan tenang kat alam barzakh sana.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih mengomen! Jangan segan-segan untuk meninggalkan perkataan di sini.