Followers

6.25.2012

Yemen - Mekah - Madinah - Yemen (Gambar)

 Gambar ni aku ambil di Masjid Nabawi, Madinah. Betul-betul di pintu masuk utama kalau kita jalan dari arah hotel Hilton. 

 Tiga orang adik beradik yang sedang main permainan kasut plastik yang entah bila diorang reka permainan ni di saahaah atau halaman utama Masjidil Haram, Mekah. Ini kanak-kanak India. :)

 Ini kawan aku, AmanG. Dia akan eja nama dia begitu. Presiden PERMAYA sesi ni, 2012-2013. Payah sebenarnya nak ambik gambar dia bermuka serius ni. Pasal dia terlalu happy go lucky. Gambar di aras paling atas di Masjidil Haram.

Ni gaya tidur seorang yang beri'tikaf di Masjidil Haram. Aku pun selalu tidur atas ni sebelum abang-abang askar dah tak berapa mesra dan suruh kitorang tidur di hotel.

Gambar ni aku snap dalam perjalanan balik ke Sana'a. Ni jalan dari Hudaidah yang bengkang bengkok. Aku ambik dari atas bas. Walaupun banyak yang aku ambik, tapi tak semuanya menjadi. Ni yang paling menjadi di kalangan yang tak menjadi. Himar makan batu.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih mengomen! Jangan segan-segan untuk meninggalkan perkataan di sini.