Followers

11.30.2010

Lady Gaga dan Freemasonnya Beliau...

"Lady Gaga tu ejen Yahudi, freemason. Tengok la dalam klip-klip video dia tu, banyak tanda-tanda yang menandakan dia tu ejen freemason laknatullah." kata seorang muslim yang begitu sensitif dengan freemason.

Saya sudah bosan mendengar ungkapan itu bahkan saya juga kerap melihat video-video tandaan di dalam facebook menerangkan betapa freemasonnya penyanyi-penyanyi ini. Dari satu ke satu penyanyi yang dibongkar statusnya sebagai apa dan apa dalam facebook.

Saya kerap terfikir, kita ini mengempen orang untuk tidak melihat video klip Lady Gaga kerana dia freemason atau kerana agama Islam melarang kita melihat susuk tubuh wanita dan mendengar suaranya yang mengghairahkan?

Hebat sungguh freemason ini. Menyibukkan orang islam dengan kajian lambang-lambang freemason dalam video-video klip dan melekakan mereka dari menjalankan kerja dakwah. Siang malam memerhati ada atau tidak lambang tersembunyi hingga kadang-kadang fardhu ain pun masyarakat kita masih buta.

Teringat dengan kata seorang kawan, "hebat mana pun freemason ni, kalau Allah kata macam tu, macam tu la. Kita ni orang Islam jangan tinggal kewajipan kita sudaa.."

P/s: Tulis ini bukan apa, takut orang faham tak boleh dengar Lagy Gaga kerana dia freemason. Betapa Islam itu jauh dari kita.

2 comments:

  1. iyerp...kte kna mujahadah nafs dlm smua aspek khdupan...seimbangkan yg penting n lebih penting....same2 muhasabah...:)

    ReplyDelete

Terima kasih mengomen! Jangan segan-segan untuk meninggalkan perkataan di sini.