Followers

7.14.2009

Cayalah Bro.. Dedikasi Untuk Mat Pih

Seperti yang saya katakan pada posting di bawah, posting ini adalah untuk mengembangkempiskan hidung adik saya yang juga merupakan tuan kepada blog ini setelah beliau berjaya melanjutkan pelajaran ke sebuah universiti yang menjadi idaman Mazani untuk belajar di situ iaitu Universiti Islam Antarabangsa.

Kebetulannya, rakan sekelas saya yang juga merupakan antara scorer mumtaz bagi kebanyakan madah-madah di KUDQI iaitu Asma Wahap juga telah mendapat tawaran yang sama dan juga di bidang yang sama dengan adinda saya. Kepada Asma, andai terbaca warkah ini, ketahuilah bahawa kamu akan bersama-sama adik saya selama 3-4 tahun setelah kamu bersama dengan abangnya selama 3 tahun. Harapnya anda tidak bosan dengan kami ye. hehe..

Apapun, tahniah sekali lagi saya ucapkan buat adik saya yang suka sangat dressing with a bundle brand tu kerana berjaya melanjutkan pelajaran di UIA dan juga kepada x-classmate saya yang kini menjadi classmate adik saya, Asma dengan ucapan seeru ala barakatiLlah. Semoga dalam perjalanan mengutip mutiara ilmu Allah ini anda semua akan mendapat rahmat dan pertolongan dariNya. Wassalam.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih mengomen! Jangan segan-segan untuk meninggalkan perkataan di sini.