Followers

9.12.2010

Kullu Aam Wa Antum Bialfi Khair


Ahli Baitul Iman

Sibuk saya menyebabkan tidak sempat mengucapkan selamat beraya tepat pada masanya dan saya sendiri tidak menyetujui keadaan itu.

Apapun, selamat Hari Raya Eid Fitri buat :
Yang terutama, ibu bapa yang menyayangi saya dari nafas pertama yang saya hirup di dunia hingga sekarang,
Adik beradik saya yang 7 orang, terima kasih kerana menjadi teman permainan & perbalahan dari saya terlentang hingga saya berlari,
Sanak saudara yang dekat dan yang jauh, sentiasa tertukar saya dengan abang saya apabila lama tak bersua,
Asatizah pendidik dari Pasti al-Husna hingga ke KUDQI, terima kasih kerana mengekalkan saya menjadi manusia,
Sahabat handai yang sentiasa menjadi cermin kepada saya, kalian perlu tahu, kalianlah cermin terbaik pernah saya ada,
Buat semua yang mengenali diri saya dari dekat mahupun jauh,
Yang mengenal raut wajah mahupun nama,
Yang mengenal tubuh badan saya dengan jelas mahupun bayang saya.
Dan seluruh saudara saya seaqidah.

Apa yang saya minta dan mohon dari kalian semua adalah doa kebaikan buat saudara seagama ini, kemaafan atas segala kesalahan yang disengajakan mahupun yang tidak dan yang jelas mahupun yang tersembunyi. Saya lemah dan tidak berupaya untuk menidakkan dosa.

Ucapan saya buat semua, Eid Mubarak wa Kullu Aam Wa Antum Bi Khair InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih mengomen! Jangan segan-segan untuk meninggalkan perkataan di sini.